باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

کاوه در وقت های اضافه حذف شد

عصر امروز کاوه در ورزشگاه انقلاب زنجان و در چارچوب مرحله ی یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور میزبان ذوب آهن اصفهان بود و در حضور ۳۵۰۰ تماشاگر در وقت معمول بازی به تساوی ۱-۱ رسید و در وقت های اضافه با دریافت ۳ گل بازی را به میهمان لیگ برتری خود واگذار کرد تا در مزحله ی یک شانزدهم نهایی از دور مسابقات به کنار برود.

شرح وقایع بازی:

تیم کاوه در ۲۰ دقیقه ی اوی بازی چندین موقعیت گل زنی به دست آورد اما نتوانست از آن ها استفاده کند تا در دقیقه ی ۴۳ بازی داور یک پنالتی به نفع ذوب آهن بگیرد. ضربه ی محمد منصوری منجر به گل شدن ضربه ی پنالتی شد تا کاوه با یک گل از میهمان خود جلو بیفتد. اصغر رحیمی (بازیکن کاوه) و محسن مسلمان (بازیکن ذوب آهن) از آغاز نیمه ی دوم با صلاح دید مربیان خود به ترتیب به جای وحید سیدمحمدلو و مارتین محمد وارد زمین بازی شدند. بازیکن تازه نفس کاوه - اصغر رحیمی - توانست در دقیقه ی ۵۲ دروازه ی ذوب آهن را به زیبایی باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. علی صادق نیز در دقیقه ی ۷۰ با حسام یزدانفر تعویض شد. در دقیقه ی ۱+۹۰ بازی شهاب خورشیدی دروازه بان کاوه مصدوم شد و جای خود را داریوش شمس دروازه بان دوم کاوه داد. همین طور تیم ذوب آهن نیز در پایان وقت های معمول بازی تعویض سوم خود را نیز انجام داد. (تعویض اول: دقیقه ی ۳۰: قاسم حدادی فرد به جای اسماعیل فرهادی) و فابیو داسیلوا به جای محمد رضا خلعتبری وارد زمین شد. در دقیقه ی پنجم از وقت های تلف شده رحمان اسفندیاری کاپیتان کاوه پس از دریافت دومین کارت زرد از سوی داور اخراج شد. اسماعیل فرهادی پس از ۱۰ نفره شدن میزبان در دقیقه ی ۱۰۱ بازی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. به این ترتیب نیمه ی اول وقت های اضافه با نتیجه ی ۲-۱ به سود ذوب آهن به پایان رسید. با آغاز نیمه ی دوم فابیو داسیلوا ی تازه وارد در دقایق ۱۰۷ و ۱۱۲ دو گل دیگر برای تیمش به ثمر رساند و تا پایان بازی گل دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت داور با دمیدن در سوت خود پایان بازی و حذف کاوه از مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور را اعلام کرد.

نتایج سایر دیدارها را نیز مشاهده می کنید:

مرحله ی یک سی و دوم نهایی

صنعت نفت آبادان ۲-۳ پرسپولیس تهران

مرحله ی یک شانزدهم نهایی

استقلال اهواز ۳-۰ سمند تهران

پیکان تهران ۲-۱ شهرداری انزلی

پگاه گیلان ۳-۰ مس سرچشمه

صباباطری ۴-۰ تراکتورسازی تبریز

کاوه ی زنجان ۱-۱ ذوب آهن اصفهان (ذوب آهن در وقت های اضافه ۴-۱ پیروز شد)

مقاومت سپاسی شیراز ۰-۰ مقاومت بسیج شیراز (مقاومت سپاسی در ضربات پنالتی پیروز شد)

نظرات 1 + ارسال نظر
ورزش بلاگ جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.varzeshblog.com

با سلام... وبلاگ نویس ورزشی عزیز ، از شما دعوت می کنیم تا با عضویت در ورزش بلاگ در کنار دیگر بلاگر های ورزشی و دوستانمان همه در کنار هم باشیم....
شما هم بیایید جمعمان جمع می شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد