باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

حرف های بیژن ذوالفقار نسب و محسن گروسی بعد از بازی در جام حذفی

 بیژن ذوالفقارنسب، سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در خصوص بازی تیم‌اش مقابل کاوه زنجان، گفت: به مسئولان استان زنجان به خاطر داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم؛ چرا که بازی سختی را در زنجان پشت سر گذاشتیم.
تیم کاوه زنجان فراتر از انتظار ما بازی کرد، به طوری که در طول 90 دقیقه، نتوانستیم کارهای تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنیم، اما به هر حال تیم ذوب‌آهن دارای تجربه بالایی است و همین امر باعث شد تا در وقت‌های اضافی نتیجه لازم را جهت صعود به دور بعد رقابت‌های جام حذفی بگیریم.
ذوالفقارنسب، در خصوص تیم کاوه زنجان گفت: ما این تیم زنجانی را دست کم گرفته بودیم؛ زیرا در طول 90 دقیقه بازی، هر لحظه ممکن بود گلی دریافت کنیم و از گردونه رقابت‌های جام حذفی خارج شویم، اما با شوکی که به بازیکنان وارد کردیم، توانستیم با کشیدن بازی به وقت‌های اضافی، نتیجه لازم را کسب کنیم.
وی در خاتمه به نتایج ضعیف تیم ذوب‌آهن در رقابت‌های لیگ برتر اشاره کرد و افزود: علی رغم اینکه در پایین جدول به سر می‌بریم اما این تیم چندین بازی است که خوب نتیجه می‌گیرد و امیدواریم در بازی‌های بعدی بتوانیم بهتر از گذشته ظاهر شویم.


محسن گروسی، سرمربی تیم کاوه زنجان بعد از پایان مسابقه تیم‌اش در مقابل ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور، گفت: ما روز سختی را در مقابل ذوب‌آهن پیش‌بینی کرده بودیم اما با 10 نفره شدن، شیرازه تیم به هم ریخت و تجربه تیم حریف نیز باعث شد تا ما این مسابقه را با نتیجه‌ای که به هیچ وجه عادلانه نبود، واگذار کنیم.
گروسی در خصوص علت شکست سنگین تیم‌اش اذعان داشت: از آنجا که برای جبران گل خورده مجبور به حمله بودیم، از طرفی در هنگام دفاع با یک بازیکن کمتر نمی‌توانستیم کاری از پیش ببریم به همین خاطر ضد حملات تیم ذوب‌آهن با گل همراه می‌شد.
وی یکی از علل اصلی باخت تیم‌اش را بی‌دقتی بازیکنان در زدن ضربات نهایی دانست و گفت: اگر بازیکنان ما در طول 90 دقیقه که هنوز 10 نفره نشده بودیم، می‌توانستند از موقعیت‌های متعدد به دست آمده به نحو مطلوب استفاده کنند، مطمئنا بازی به وقت‌های اضافی کشیده نمی‌شد؛ چرا که بعد از اتمام وقت معمول بازی، توان تیمی ما به شدت تحلیل رفت و ما نتوانستیم از داشته های خود برای کسب نتیجه لازم بهره ببریم.
سرمربی تیم کاوه زنجان در ادامه به تقویت خط میانی تیم‌اش در بازی‌های بعدی اشاره کرد و افزود: ما برای تقویت تیم خود در میانه میدان نیاز به دو بازیکن کارآمد داریم تا این دو بازیکن به همراه یک مهاجم تمام کننده، بتوانند شرایط تیم را در رقابت‌های لیگ دسته یک، بهتر از گذشته کنند.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به آینده این تیم امیدوارم و مطمئنم اگر بدشانسی دست از گریبان این تیم بردارد در هفته‌های بعدی لیگ آزادگان به رده‌های بالاتر جدول صعود خواهیم کرد.

منبع: ایسنا زنجان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد