باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

سخنان غلام حسین حسنوی بعد از بازی با استیل آذین

غلام حسین حسنوی، مربّی تیم فوتبال کاوه ی زنجان: با این که موفق شدیم تیم استیل آذین تهران را در ورزشگاه دستگردی متوقف کنیم، امّا از اینکه همکاران زنجانی، تیم را در این بازی تنها گذاشتند، گله‌مندم.
در این بازی، بازیکنان کاوه بازی فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشتند تا جایی که هیچ گاه احساس نکردم برای هدایت این تیم، تنها مانده‌ام.
حسنوی از عدم حضور دو مربّی زنجانی بر روی نیمکت این تیم در بازی با استیل آذین ابراز نارضایتی کرد و گفت: از دو مربّی با تجربه و کارآمد زنجانی انتظار داشتم مرا در هدایت این بازی حسّاس همراهی کنند، امّا این عزیزان به خاطر پاره‌ای از مسائل حاشیه‌ای و کم اهمیت، این کار را انجام ندادند و مجبور شدم در این بازی فقط با کمک مجید علیان (مربی دروازبان‌ها) کاوه را در مقابل استیل آذین ارنج کنم.
وی از نحوه بازی بازیکنان کاوه ابراز رضایت کرد و افزود: همه بازیکنان در این بازی عملکرد خوبی داشتند. به خصوص مقداد قباخلو که گل حیاتی را برای تیم به ثمر رساند. هم چنین محسن فرقانی نیز علی رغم سرماخوردگی‌ای که داشت، به خوبی توانست علی آذری، هافبک تیم مقابل را مهار کند.
مربّی کاوه ی زنجان، حملات تیم استیل آذین را در نیمه دوم بی‌هدف خواند و تصریح کرد: با آن که این تیم از مهره‌های کارآمد و نامداری برخوردار است، اما عملاً نتوانست در برابر تیم کاوه کاری از پیش ببرد و فقط در تلاش بود تا از بازیکنان کاوه به هر نحوی که شده است، خطا گرفته و به واسطه ی آن به گل دست یابد که این امر نیز با درایت و هوشیاری بازیکنان کاوه به نتیجه نرسید.
وی ابراز داشت: برای این دیدار، مجید حیدری را مأمور مهار "کوئیکه" کردیم و این بازیکن با عملکرد خوب خود، باعث تعویض کوئیکه شد.
وی در خصوص آماده سازی تیم کاوه برای بازی با شاهین اهواز که روز 25 آذرماه سال جاری در ورزشگاه انقلاب برگزار خواهد شد، یادآورشد: ابتدا سعی داریم یک بازی دوستانه با یکی از تیم‌های نیروی زمینی و یا امید پاس (قهرمان تهران) انجام دهیم تا به شرایط آرمانی نزدیک‌تر شویم، آنگاه روز 21 آذرماه به زنجان خواهیم آمد تا به فاصله ی 4 روز مانده به بازی با شاهین اهواز، با شرایط آب و هوایی منطقه سازگاری پیدا کنیم.
وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم بهمن عمولر و سیّدبهرام موسوی، تیم کاوه را در دیدار روز یکشنبه همراهی کنند تا به اوّلین پیروزی این فصل دست یابیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ق.ظ

عرفان جان محسن گروسی اخراج شد؟
اصلا مطلبی درباره ی اون ننوشتی.اگه چیزی میدونی یه پست بزن و درباره ی محسن گروسی بنویس.ممنون

رضا شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ق.ظ http://axlor.persianblog.ir

سلام. امیدوارم از ته جدول بالا بیایین. راه درازی در پیشه ...

شاهین یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ق.ظ

هنوز شاهین اهواز رو نمی شناسید!مطمین باشید بازنده هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد