باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

محسن گروسی چه شد؟

خبر زیر مربوط به تاریخ ۱۷/۹/۱۳۸۶ است ولی من ترجیح دادم که به صورت غیر آشگار این خبر را در پست قبلی بیان کنم که حمید جان متوجه این موضوع شدند و من هم بنا به درخواست ایشان این خبر را به اطلاعتان می رسانم که مسئولان باشگاه کاوه زنجان، محسن گروسی را به خاطر کسب نتایج ضعیف از کار برکنار کرده‌اند.

محسن گروسی در سال های گذشته در تیم استقلال بازی می کرد و در ۶ داربی بین تیم های استقلال و پرسپولیس حضور داشته.

همین طور در تیم ملی ایران نیز بازی می کرده است و دو گل در جام ملت های آسیای سال ۱۹۹۶ امارات هم برای تیم ایران به ثمر رسانده.

***

فردا کاوه در حالی در ورزشگاه انقلاب زنجان میزبان شاهین اهواز است که بهمن عمولر، سیدبهرام موسوی و غلامحسین حسنوی روی نیمکت خواهند نشست.

کاوه در هفته ی هشتم و نهم به ترتیب به مصاف تیم های تراکتورسازی تبریز و شموشک نوشهر خواهد رفت.

نظرات 3 + ارسال نظر
آتنا شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.marhham.blogsky.com

خوبه!
موفق باشی!

حمید یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ق.ظ

ممنون عرفان جان...
انشاالله که از ته جدول کنده شیم!!

سهند دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.Yakamoz-2006.blogfa.com

من که از بازیه تیمتون اصلا خوشم نیومد همش وقت تلف می کردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد