باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

کاوه فقط به بازی با شموشک چشم دارد

سرانجام نیم فصل مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور به ژایان رسید و کاوه بعد از ۱۰ بازی با ۸ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

کاوه در هفته های دهم و یازدهم با دو تیم شهرداری بندرعباس و سرخپوشان به ترتیب یکی در بندرعباس و دیگری در انقلاب زنجان بازی کرد و در هر دو بازی به تساوی ۰-۰ رسید. در حال حاضر از بازی های نیم فصل اول کاوه فقط یک بازی مانده که در صورت برد کاوه در آن بازی پس از ده هفته به یک پله بالاتر صعود خواهد کرد. آن بازی با تیم شموشک و در ورزشگاه انقلاب زنجان خواهد بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ

من مطمعن هستم کاوه شموشک را با ۳ گل شکست میدهد

[ بدون نام ] یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ

http://www.footballarak.tk/ یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.footballarak.tk/

سلام دوست عزیز من شما را لینک کردم خوشحال میشم با هم همکاری کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد