باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

شکست کاوه و خطر سقوط

هفته‌ی بیستم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با شکست کاوه و برخی از مدعیان آغاز شد.

کاوه‌ی زنجان در بیستمین بازی خود در رقابت‌های این فصل لیگ دسته یک در ورزشگاه سهدای نوشهر میهان شموشک بود که در پایان ۱-۰ مغلوب حریف خود شد.

در این دیدار که باز هم علی نیکبخت - به دلیل اخراج در بازی با تراکتورسازی - شاگردان خود را از روی سکوها هدایت می‌کرد، در اندیشه‌ی کسب امتیاز از ورزشگاه نوشهر بود تا خود را از جمع قعرنشینان گروه اول جدا کند، اما گل دقیقه‌ی 8 شموشک نوشهر باعث شد تا کاوه، علاوه بر متحمل شدن شکست در یک بازی حیاتی، خود را در یک قدمی سقوط به پلی اوت لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور ببیند.

بازیکنان کاوه‌ی زنجان: داریوش شمس، اسفندیار محسنی، رحمان اسفندیاری، فرشید یادگاری (از دقیقه 50 رسول بروش)، محمد خان‌احمدی، علیی صادق، مقداد قباخلو (از دقیقه 75 سعید تقوی پور)، محمود مقیمی، اصغر رحیمی، کامران باباخانی (از دقیقه 85 رضا عزیزی) و حسین شهبازی

کاوه با شکست مقابل شموشک نوشهر، با 22 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار گرفت، تیم شموشک نوشهر نیز با 3 امتیازی که در این دیدار به دست آورد، هم امتیاز با کاوه زنجان شد، اما به خاطر تفاضل گل کمتر، پایین تر از این تیم در مکان یازدهم جدول جای گرفت.

بازی بعدی کاوه‌ی زنجان در هفته بیست و یکم، روز 20 اردیبهشت ماه سال جاری در وقابل شهرداری بندرعباس و در ورزشگاه انقلاب زنجان خواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ق.ظ http://bia2nowshahr.com

سلام عکسهای بازی کاوه زنجان شموشک نوشهر رو گذاشتم.حتما ببین.
با تشکر گالری عکس نوشهر چالوس

وحید پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ

غیر ممکن کاوه یه روزی بره لیگ برتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد