باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

کاوه ۳ امتیاز ابقا را گرفت

کاوه‌ی زنجان در بیست و یکمین بازی خود در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در ورزشگاه انقلاب میزبان شهرداری بندرعباس بود که در پایان توانست میهمان خود را با نتیجه‌ی ۲-۰ شکست دهد.

این بازی که روز جمعه ۲۰/۱/۱۳۸۷ ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه انقلاب زنجان آغاز شد با استقبال خوب تماشاگران زنجانی همراه نشد و فقط حدود ۳۰۰ نفر این بازی را تماشا کردند.

کاوه‌ی زنجان ۲

شهرداری بندرعباس ۰

گل‌های کاوه: علی صادق (۶۲) - اصغر رحیمی (۹۴)

گل‌های شهرداری: -

بازیکنان کاوه: شهاب خورشیدی، علی صادق، حمیدرضا خالقی، وحید سید محمدلو (از دقیقه‌ی 59 رضا عزیزی)، مقداد قباخلو، فرشید یادگاری، محسن فرقانی (از دقیقه‌ی 82 رحیم علیزاده)، محمود مقیمی، اصغر رحیمی، رسول بروش (از دقیقه‌ی 88 پیمان تیموری) و سعید تقوی‌پور

بازیکنان شهرداری: محمود بحرینی، میلان استویانسکی، سعید وثوق، مرتضی ایزدی (از دقیقه‌ی 63 شهاب جهانگیری)، عبدالکریم کولی بالی، گئورگ استراتولات، مهدی کریمی، عباس اسدی (از دقیقه‌ی 80 فریی گودرزی)، ابراهیم محمدی، هدایت شهریاری و سجاد بیگی الواری

داوران: شاهین حاج بابایی (داور وسط) - مصطفی فراهانی (کمک داور اول) - حسین طالقانی (کمک داور دوم) - حسین عباسی (داور چهارم)

ناظر داوری: حسین عسگری

نماینده‌ی فدراسیون: گودرز حبیبی

اخطاری‌ها: محسن فرقانی - محمود مقیمی (کاوه) و مهدی کریمی - ابراهیم محمدی (شهرداری)

شاگردان علی نیکبخت در نیمه‌ی اول، بازی متعادلی را در مقابل شاگردان محمدرضا کربکندی به نمایش گذاشتند اما در نیمه‌ی دوم، شهرداری بندرعباس توانست در دقیقه‌ی ۵۵ موقعیت خطرناکی را به روی دروازه‌ی کاوه خلق نماید که دفع به موقع شهاب خورشیدی و پس از آن تیرک افقی دروازه مانع از به ثمر رسیدن گل شد.

در ادامه‌ی این مسابقه، کاوه حملات متعددی را به روی دروازه‌ی حریف ایجاد نمود که در یکی از حملات، دفع ناقص محمود بحرینی موجب شد تا علی صادق در دقیقه 62 اولین گل کاوه را به ثمر رساند. تماشاگران زنجانی که پس از گل اول شروع به تشویق تیمشان کردند، با تشویق‌های متوالی خود روحیه‌ی تیم میهمان را تضعیف نموده و تیم میزبان علیرغم گلی که به ثمر رسانده بود دست از حمله برنداشت و این بار نوبت اصغر رحیمی بود که در دقیقه 9۴ با یک ضربه‌ی سر، دومین گل کاوه‌ی زنجان را به ثمر برساند.

با این پیروزی کاوه ۲۵ امتیازی شد و با توجه به شکست شموشک نوشهر در مقابل استیل آذین اختلافش با تیم پایین تر از خود یعنی شموشک به عدد ۳ رسید. به این ترتیب اگر شموشک بازی بعدی خود در مقابل شاهین اهواز را واگذار یا مساوی کند، کاوه در لیگ دسته یک باقی می‌ماند. و اگر این تیم را ببرد و از طرفی کاوه با حریف پایانی خود یعنی سرخپوشان مساوی کند و یا بر این تیم غلبه کند، در این صورت هم کاوه در لیگ دسته ۱ می‌ماند.

ولی اگر کاوه بازی بعدی خود را واگذار کند و شموشک ببرد، در آن صورت دو تیم هم امتیاز شده و طبق قوانین باید در یک شهر بی‌طرف با هم مسابقه دهند تا تکلیف تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته ۲ مشخص شود.

سقوط تیم‌ها از لیگ دسته ۱ به لیگ دسته ۲: در این فصل دو تیم آخر هر گروه به طور مستقیم و بدون انجام بازی حذفی به لیگ دسته ۲ سقوط می‌کنند و تاکنون سوقط شاهین اهواز از گروه ۱ مسجل شده است.

صعود تیم‌ها از لیگ دسته ۱ به لیگ برتر: دو تیم اول هر گروه به شکل ضربدری در بازی‌های حذفی رو در روی هم قرار می‌گیرند. یعنی تیم اول گروه الف با تیم دوم گروه ب و تیم دوم گروه الف با تیم اول گروه ب به شکل رفت و برگشتی مسابقه می‌دهند. برنده‌ی این دو دیدار به مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور فصل ۱۳۸۸-۱۳۸۷ صعود می‌کند و دو تیم بازنده فصل آینده باز هم در لیگ دسته یک خواهند بود. برنده‌ی دو بازی پلی‌آف که به لیگ برتر صعود کرده‌اند برای تعیین قهرمان لیگ دسته یک رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

سقوط تیم‌ها ار لیگ برتر به لیگ دسته ۱: دو تیم آخر لیگ برتر این فصل (تیم‌های هفدهم و هجدهم) فصل آینده در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور بازی خواهند کرد.

صعود تیم ها از لیگ دسته ۲ به لیگ دسته ۱: دو تیم اول هر گروه لیگ دسته ۲ - جمعا ۴ تیم - به طور مستقیم و بدون انجام بازی حذفی به لیگ دسته ۱ صعود می‌کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ق.ظ http://gezvin.blogsky.com/?PostID=1138

خان نعمت زنجانیها همچنان گسترده است!

جغرافیای پرباراین بخش از خطه ی آذربایجان، در دامن خود مردمانی را پرورده است، دل رحم، قریب نواز، مهمان دوست، مومن ومتعهد به شعاعر دینی. امّا همین خصایص نیک وپسندیده زمانی بلای جان زنجانی گشته است! زمانی فرزند شهر غواصان شیر دل می شود، دراروند رود غوطه می خورد، عزیزانش را منتظر وچشم در راه برون آمدن از اروند می گذارد.انتظار وچشم در راهی به بلندای تاریخ! زمانی بودجه های شهر ودیار خود را در حمایت از رزمندگان به جبهه های جنگ ارسال میکند. روزی هم بودجه ی پتروشیمی اش را، برگشت می دهد، تا اینکه در اراک اجراء شود! امروز هم رو در روی گروهای تروریستی پژاک (pjak) و پ ک ک (pkk) در آذربایجان غربی ایستاده است وجان نصاری می کند. به گواهی مزار شهدای پایین وبالای شهر همواره مرزبان این مرزوبوم بوده ودر مقابل خود را از یاد برده است؟!تابلکه اصفهانی، یزدی، کرمانی، تهرانی و...در آسایش باشند!در کار این مردم مانده ام. اگر بگویی چرا فلان کارخانه ها وفلان طرحها در استان شما اجرا نمی شود در پاسخ خواهد گفت چه فرقی می کند؟ اصفهان هم جزء ایرانه!!!هیچ به فکرخود نیست، به فکر دختر وپسر خونه مونده اش، به فکرجوانان بیکار، بی مسکن، جیبهای خالی مردمانش نیست! از این رو هم در همایش تجلیل از جانبازان وایثارگران شیمیایی، اعصاب وروان، خود را از یاد می برد!جانبازان وایثارگران این شهر واستان از یاد رفته اند؟! این بار دربست در خدمت ارامنه قرارمی گیرد! همایشی که در تاریخ 23/2/1387 به همت حلال احمر زنجان در دانشگاه آزاد درتجلیل از ایثار گران وجانبازان شیمیایی برگزار شد، در حقیقت مراسم تجلیل از ارامنه وچند بیماری بود که خدا می داند اصلاً جانباز شیمیایی بودند یا نه بودند، بود!!! خان نعمتش بسیار گسترده است، برای هرآنکه ازراه میرسد. نه برای یک یا دو ارمنی، بلکه برای چند ارمنی ولابی ارامنه سفرهای پرچرب پهن کرده است !منتها قراراست بذل وبخششهایی که روانه ی جیب دشناکان ارمنی میشود به نام تجلیل از جانبازان و ایثارگران شیمیایی باشد!همان ارامنه ای که جوانان این مرز وبوم به دست محصولات کمپانی های هم کیشانشان شیمیایی شده اند. از این رو می بینم خان این مردم بسیار گسترده است.ولی چرا خود از این خان نمی خورد ویا جرعه ای نمی نوشد مانده ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد