باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

نتایج پیشین کاوه

حالا که فصل تمام شده و کاوه بار دیگر باید تغییر نام دهد، حالا نتایج این تیم زنجانی حاضر در لیگ دسته یک را در چند فصل اخیر برایتان می‌نویسم:

فصل ۸۱-۱۳۸۰:
این فصل مسابقات در گروه شمال و جنوب برگزار شد و تیم سایپا زنجان در گروه شمال هشتم شد. (هر گروه ۱۲ تیم)

فصل ۸۲-۱۳۸۱:
این فصل همه‌ی تیم‌ها (۱۶ تیم) در یک گروه و به صورت دوره‌ای با هم دیدار کردند و شهاب زنجان در پایان با ۱۱ برد و ۱۱ مساوی و ۸ باخت و ۳۰ گل زده و ۲۵ گل خورده و ۴۴ امتیاز، هفتم شد.

فصل ۸۳-۱۳۸۲:
این فصل هم همه‌ی تیم‌ها (۱۶) تیم دوره‌ای با هم بازی کردند و شهاب زنجان با ۹ برد، ۱۰ مساوی و ۱۱ باخت و ۲۹ گل زده و ۳۹ گل خورده و ۳۷ امتیاز، دهم شد.

فصل ۸۴-۱۳۸۳:
این فصل تیم‌ها (۲۲ تیم) در دو گروه ۱۱ تیمی به رقابت پرداختند و شهاب زنجان در جایگاه‌های اول تا پنجم قرار نگرفت. (نتایج این مسابقات را ندارم)

فصل ۸۵-۱۳۸۴:
این فصل هم مانند فصل قبل برگزار شد و شهاب زنجان باز هم در جایگاه‌های اول تا پنجم قرار نگرفت. (نتایج این فصل را هم ندارم)

فصل ۸۶-۱۳۸۵:
در این فصل این تیم بهترین نتیجه‌ی تاریخ خود را کسب کرد. این تیم که در نیم‌فصل اول با نام دانشگاه آزاد زنجان در رقابت‌ها حضور داشت توانست قهرمان نیم‌فصل شود ولی در پایان فصل با نام توسعه روی زنجان با ۷ برد، ۶ مساوی، ۷ باخت، ۲۰ گل زده و ۲۰ گل خورده و ۲۷ امتیاز، در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

فصل ۸۷-۱۳۸۶:
در این فصل هم این تیم با نام کاوه‌ی زنجان با ۶ برد، ۸مساوی، ۸ باخت، ۱۸ گل زده، ۱۸ گل خورده و ۲۶ امتیاز، جایگاهی بهتر از دهم به دست نیاورد.

فصل ۸۸-۱۳۸۷:
خدا به خیر کند!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد