باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

عید فطر آغاز لیگ دسته یک

با عرض سلام و تبریک به مناسبت روز نیمه‌ی شعبان

بنا به اعلام فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در فصل 88-1387 پس از پایان ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با عید سعید فطر در تاریخ چهارشنبه 10/7/1387 آغاز خواهد شد.

هم‌چنین تاریخ پایان نقل و انتقالات لیگ دسته یک هم 28/6/1387 اعلام شده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
س پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست گرام.
اینجانب نماینده رسمی آقای ریچارد ایجنت رسمی فیفا در ایران هستم و برای ارتباط با تیم شما وبلاگ شما را برگزیدم!
در صورت تمایل از طریق ایمیل با من در تماس باشید و شماره مدیر عامل تیم را با شماره خود برای من ایمیل کنید... برای هر پست بازیکن مورد نظر خود را از کشور های آمریکای جنوبی(پاراگوئه-اروگوئه-......) و کامرون از ما بخواهید.......قطعا خود شما دوست عزیز هم بی نصیب نخواهید ماند.....منتظر جواب شما از طریق ایمیل هستم!(رزومه تمام بازیکنان آماده مطالعه می باشد)
خدا نگهدار

[ بدون نام ] جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد