باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

پاسخ چند نظر

  1. حمید جان.من برای پیدا کردن ترکیب کامل تیم شهرداری در این فصل چند بار به هیئت فوتبال استان رفتم؛ هر دفعه گفتن که باید صبر کنم تا نیم ساعت دیگه آقای عمولر میاد، از ایشون بپرسم، ولی هیچ وقت نیومد. سعی می‌کنم هر چه سریع‌تر ایشونو پیدا کنم و اساسمی بازیکنای این فصل رو بنویسم. راستی چند تا عکسم از هیئت فوتبال گرفتم که به زودی روی وبلاگ می‌ذارم.
  2. سؤال خوبی بود؛ خیلی فکر کردم که چی کار کنم. اگه اسم وبلاگو عوض کنم، آرشیو این وبلاگ می‌مونه و در ضمن تا وبلاگ جدید هم شناخته بشه یه فصل طول می‌کشه. خوشحال میشم نظرتون رو درباره‌ی تغییر نام وبلاگ بدونم 
  3. ببخشید. سرم شلوغ بود من به نقل از شما و شما به نقل از آزاد تبریز این خبرو می‌ذارن: 

پاس همدان در دیدار تدارکاتى مغلوب حریف لیگ یکى شد. پاس همدان عصر دوشنبه در ورزشگاه قدس همدان میزبان شهردارى زنجان بود که این دیدار در پایان ۳-۲ به نفع میهمان به پایان رسید. وینکو بگوویچ در این دیدار از بازیکنان ذخیره و بازیکنان تستى استفاده کرده بود. یک هافبک آلمانى که سابقه بازى در انرگى کوتبوس را داشته به همراه دو مهاجم کامرونى در این دیدار براى پاس به میدان رفتند. براى زنجانى ها على جعفرى هر سه گل را به ثمر رساند و براى میزبان مهاجم کامرونى و هافبک آلمانى گلزنى کردند.
به رغم گلزنى دو بازیکن تستى وینکو بگوویچ در پایان هر سه را دیپورت کرد. وینکو عقیده دارد هافبک آلمانى بازیکن آماده و با کیفیتى است اما او به دنبال مهاجم است و جذب یک هافبک خارجى تنها صرف هزینه غیر ضرورى است. وینکو از عملکرد مهاجمان کامرونى اصلا رضایت نداشت. با این وضعیت پاس همدان هنوز هم نتوانسته مهاجم خارجى جذب کند.

نظرات 6 + ارسال نظر
گمنام شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.pc-download.blogsky.com

با سلام
وبلاگ بسیار عالی دارید.اگر شما طالب تبادل لینک هستید مارا بانام بزرگترین مرکز دانلود برای وبلاگ نویسان لینک کنید.
واگه بچه شیعه هستی و عاشقه اقا امام زمان هستی این وبلاگ ما هم لینک کن :مکتب الشهدا شیراز.www.maktabeshohada.blogsky.com.ما رو لینک کن وما هم نام شما را در هر دو وبلاگ نمایش میدهیم. به ما هم خبر بده مطمءن باش سریعا شما را در 2 وبلاگ خود لینک می کنیم.
به امید دیدار همکاری های بعدی........

نوید سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام دوست عزیز من می خواستم ببینم که چگونه می توانم به تیم فوتبال کاوه زنجان بپیوندم(تست بدم) استعداد فوقاعاده در فوتبال دارم که توانایی های زیادی در پست هافبک و پیستون چپ دارم و دارای تیکنیک خوبی می باشم لطفا مرا راهنمایی کنید

نوید سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.sadeghiani.blogfa.com

سلام دوست عزیز من می خواستم ببینم که چگونه می توانم به تیم فوتبال کاوه زنجان بپیوندم(تست بدم) استعداد فوقاعاده در فوتبال دارم که توانایی های زیادی در پست هافبک و پیستون چپ دارم و دارای تیکنیک خوبی می باشم در ضمن من 22 سال دارم اما به لحاظ فنی خوبم اما به بدنی کمی پایین هستم خواهشا مررا راهنمایی کنید از طریق سایت در ارتباطباشید

hossein چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ق.ظ

داور های بازیهای اول مشخص شد :
پنج شنبه 8/2/،87 ساعت 14:30

سپاهان اصفهان- شهردارى زنجان(پلى اکریل اصفهان)
داور: کرمانشاهى، کمک ها: طالقانى، جواد محمدى

حمید چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام.
عرفان جان درباره ی اسم وبلاگ 2 3 تا راه هست من میگم ببین کدومو میپسندی.
1. بیای یه وبلاگ جدید برا شهرداری بزنی و تو این وبلاگت یه اطلاعه بزرگ بزنی درباره ی آدرس جدید ... و آرشیو این وبلاگت پابر جا باشه.
2. میتونی یه دومین به نام شهرداری بخری و پارک کنی رو این .بلاگ و همچنان رو همین کار کنی اما یه دامنه ورودی هم به اسم شهرداری داشته باشی.
3. رو همین کار کنی دیگه!
در هر صورت من از این کارها زیاد کردم! :d
اگه دوست داشتی یه تماس بگیر کمکت میکنم: 09363364596
یا علی

hossein پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ب.ظ

محسن شائب مدافع شهردارى زنجان، به احتمال زیاد دیدار این تیم مقابل سپاهان نوین را از دست خواهد داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد