باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

بازی دوم: شهرداری زنجان - کوثر لرستان

روز پنج‌شنبه شهر زنجان همه‌ی اهلی‌اش را غافل‌گیر کرد. سرمای شدیدی که در این روز به وقوع پیوست، برای این وقت از سال بی‌نظیر بود. این سرما با باد شدیدی همراه بود که منجر به حرکت‌های عجیب توپ در زمین بازی می‌شد. 

شهرداری زنجان 2-2 کوثر لرستان 

بازیکنان شهرداری: سعید نجفی، خالد شفیعی، محمدرضا رجبعلی نیا (46: علی صادق)، فرهاد کاظمی، حمیدرضا خالقی، مجتبی فشی (60: حسین شهبازی)، علی جعفری، جواد مرادی، صفر صفرزاده، سجاد شیخی (85: محمد یزدان فر)، رامبد عالی خانی 

مربی: بهمن عمولر و سید بهرام موسوی 

بازیکنان کوثر: پیمان شاملو، رضا نصیری، علی آقابزرگ نژاد (40: فؤاد آقایی)، اسماعیل باباجانی، حامد بردبار (58: حسین قهارپور)، محمدامین آرام طبع، دومنیک اوکاتا، ابوالفضل ابراهیمی (68: فرشید یادگاری)، میلاد کامل، بهنام طاهرزاده، مهرداد خادمی


 

در این بازی تیم میزبان علیرغم برخورداری از حمایت تماشاگرانی که در این سرمای شدید از تیم خود طرفداری می‌کردند نتوانست بازی قابل قبولی را ارائه دهد و به همین خاطر اولین گل این مسابقه در دقیقه‌ی 25 توسط میلاد کامل و در یک موقعیت تک‌به‌تک وارد دروازه‌ی شهرداری زنجان شد. 

تیم میزبان با دریافت این گل بر حملات خود افزود تا این‌که از روی پرتاب دستی گل تساوی در دقیقه‌ی 44 و با ضربه‌ی سر جواد مرادی به ثمر رسید. 

دو تیم در نیمه‌ی دوم، بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و وزش باد شدید در ورزشگاه نیز مزید بر علت شد تا از بار فنی این مسابقه کاسته شود، اما کم کم تیم میزبان سوار بر بازی شد و توانست در دقیقه‌ی 55 به گل دوم از روی ضربه‌ی سر علی صادق، دست یابد. 

شهرداری زنجان با به ثمر رساندن گل برتری کم کم به لاک دفاعی فرو رفت تا جایی که در چندین مورد دروازه‌ی این تیم تا مرز گشوده شدن پیش رفت، اما بی‌دقتی مهاجمان کوثر لرستان در زدن ضربات نهایی مانع از فروپاشی دروازه‌ی میزبان شد، اما این دفاع بی‌برنامه باز هم جواب نداد تا این‌که گل تساوی تیم میهمان در دقیقه‌ی 92 باز هم توسط میلاد کامل و از روی یک شوت مهار نشدنی وارد دروازه‌ی شهرداری زنجان گردید تا شاگردان مصطفی قنبرپور با یک امتیاز اندوخته از زنجان رهسپار لرستان شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ب.ظ http://www.oxinads.com/?a=11789

وبلاگ خوبی داری . بیا و کلیک کن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد