باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

بازی دوم: شهرداری زنجان - کوثر لرستان (مصاحبه‌ها)

بهمن عمولر (مربی شهرداری زنجان): افت بدنی عامل تساوی خاتگی بود

مربی تیم شهرداری زنجان پس از کسب تساوی خانگی در برابر کوثر لرستان گفت: گلی که در دقیقه‌ی 92 بازی دریافت کردیم حاصل بی تجربگی بازیکنان بود، در حالی که می‌توانستیم با در دست داشتن بازی، هر 3 امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کنیم. 

تیم کوثر لرستان تیمی یک‌دست و جنگنده بود و پیروزی این تیم در هفته‌ی اول رقابت‌ها مقابل پتروشیمی تبریز نشان داد که باید به مصاف حریف سرسختی برویم. 

عمولر در خصوص عملکرد بازیکنان تیم شهرداری زنجان اظهار داشت: در نیمه‌ی اول، بازی خوبی ارائه ندادیم و حتی در بسیاری از مواقع نیز ضعیف ظاهر شدیم که همین امر باعث شد تا در دقیقه‌ی 25 بازی یک گل از حریف دریافت کنیم که خوشبختانه توانستیم با برگشت به بازی و قبل از پایان نیمه‌ی اول به گل تساوی دست یابیم.

وی در ادامه به نیمه‌ی دوم بازی اشاره کرد و گفت: با تعویض‌هایی که در نیمه‌ی دوم انجام دادیم، تیم را تهاجمی‌تر کردیم و همین امر موجبات به ثمر رسیدن گل دوم را فراهم کرد. 

مربی تیم شهرداری زنجان، افت بدنی بازیکنان را عامل اصلی تساوی خانگی مقابل کوثر لرستان دانست و تصریح کرد: از آنجایی که تیم را دیر تحویل گرفتیم، به همین خاطر فرصت چندانی برای آماده سازی آن نداشتیم، لذا بعد از به ثمر رسیدن گل دوم، به دلیل کم تجربگی و افت فیزیکی، ناخودآگاه به لاک دفاعی فرو رفتیم و همین مسئله باعث شد تا گل تساوی را دریافت کنیم، هر چند معتقدم گلی که خوردیم یکی از نادرترین گل هایی بود که می توانست در این دوره از رقابت ها به ثمر برسد. 

عمولر خاطرنشان کرد: امیدوارم برای بازی بعدی مقابل نساجی مازندران بتوانیم نقص‌های تیم را تا حدود زیادی برطرف کنیم. 


حمید درخشان مدیر فنی کوثر لرستان: تیم‌هایی مثل شهرداری و کوثر به لیگ برتر صعود نمی‌کنند

مدیر فنی تیم فوتبال کوثر لرستان اظهار داشت: در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، شانس تیم‌هایی که برنامه‌های خود را در کنار سرمایه‌گذاری‌های کلان مدون کرده‌اند، برای صعود به لیگ برتر بیشتر است. 

حمید درخشان در خصوص بازی تیمش مقابل شهرداری زنجان گفت: با توجه به اینکه زمین چمن ورزشگاه کارگران زنجان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود، به همین خاطر شاهد بازی خوب و جذابی از سوی هر دو تیم بودیم. 

درخشان در رابطه با وضعیت تیم شهرداری زنجان اظهار داشت: فوتبال زنجان با بازی که تیم شهرداری زنجان ارائه کرد، نشان داد که به روزهای اوج نزدیک می‌شود و امیدوارم که در آینده نزدیک شاهد حضور یک تیم زنجانی در رقابت های لیگ برتر باشیم.  

وی شانس صعود تیم‌هایی همچون شهرداری زنجان و کوثر لرستان به لیگ برتر را ضعیف دانست و تصریح کرد: در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم‌های بزرگی حضور دارند که همگی با سرمایه گذاری هایی که انجام داده اند، در تلاشند تا در فصل آینده در لیگ برتر حاضر شوند، به همین خاطر تیم‌های ضعیف‌تر از شانس کمتری برای صعود برخوردارند، اما به هر حال در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.


مصطفی قنبرپور سرمربی کوثر لرستان: گرفتن امتیاز از زنجان سخت خواهد بود

سرمربی تیم کوثر لرستان بعد از کسب تساوی ارزشمند در مقابل شهرداری زنجان، گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی شهر زنجان، به طور حتم حریفان بعدی تیم شهرداری زنجان با مشکل جدی مواجه خواهند شد. 

کیفیت مطلوب زمین چمن ورزشگاه کارگران زنجان باعث شد تا بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم، هرچند کسب نتیجه تساوی عادلانه نبود، اما ما ناراضی نیستیم. 

قنبرپور در خصوص بازی مذکور اظهار داشت: نیمه‌ی اول، توپ و زمین را در اختیار داشتیم و توانستیم به گل هم برسیم، اما بعد از گل، بازیکنانمان کمی اشباع شدند و از حملات به روی دروازه‌ی شهرداری زنجان کاسته شد و دقیقا زمانی گل تساوی را دریافت کردیم که تیم، تمرکز لازم را نداشت. 

وی نداشتن انضباط تیمی از سوی بازیکنان شهرداری زنجان را مشکل اصلی شاگردان بهمن عمولر و سید بهرام موسوی دانست و اعلام کرد: هوای سرد زنجان برای تیم‌هایی که به چنین شرایط آب و هوایی عادت ندارند، گرفتن امتیاز در زنجان را سخت تر خواهد کرد.

مربی کوثر لرستان از رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به عنوان یک ماراتن واقعی فوتبال یاد کرد و گفت: در لیگ یک همه تیم‌ها نسبت به رقابت‌های لیگ برتر هدفمندترند؛ چرا که هدف همه‌ی آن‌ها صعود به لیگ برتر است، به همین خاطر فاصله‌ی تیم‌ها در این مسابقات بسیار کم است.

نظرات 1 + ارسال نظر
hossein یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام
خسته نباشی
بازی بعدی توی زنجان یا مازندران؟
ممنون
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد