باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

انتخابات هیئت فوتبال زنجان برگزار شد

در جلسه صبح امروز مجمع عمومی هیئت فوتبال استان فریدون اصفهانیان به مدت 4 سال به عنوان رییس جدید هیئت فوتبال استان زنجان انتخاب گردید. 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان ، رئیس فدراسیون فوتبال صبح دوشنبه در جلسه انتخاب رییس هیئت فوتبال استان زنجان اظهار نمود: امیدوارم رییس جدید هیئت فوتبال استان زنجان با توجه به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود که در کشور نمونه می‌باشد ، نسبت به گذشته بستر مناسب تری را محیا سازد. زنجان به عنوان یکی از استان‌های نمونه در کشور با داشتن پتانسیل‌ها و امکانات مناسب ورزشی پیشرفت قابل قبولی داشته است. 

علی کفاشیان با اشاره به اینکه در ورزش با مشکلاتی مواجه هستیم ، خاطرنشان ساخت: با وجود مشکلات فراوان در این عرصه ، همه افرادی که در جامعه ورزش مشغول به فعالیت هستند باید فضا و بستر مناسب را برای رسیدن به رشد و توسعه فراهم نمایند. 

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: بسیاری از استان‌ها به دلیل نداشتن امکانات و شرایط مناسب جهت حضور در مسابقات لیگ بسیار رنج می برند ، اما تیم استان زنجان که چندین سال است در مسابقات لیگ فوتبال دسته اول کشور حاضر است ، متاسفانه اسپانسری ندارد که این مسأله بسیار جای تأسف دارد. 

کفاشیان در خصوص امکانات نرم افزاری هیئت فوتبال استان زنجان گفت: هیئت فوتبال استان باید توجه ویژه‌ای به سطوح پایه مثل نونهالان و نوجوانان داشته‌ باشد همچنین در برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی تا حد توان باید کمک حال ورزش باشد. 

مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان نیز اظهار داشت: نبود اسپانسر و حامی مالی بزرگترین مشکل فوتبال استان زنجان به حساب می آید. 

ایرج رحمانی با بیان اینکه فوتبال زنجان از پتانسیل بالایی برخوردار است ، گفت: چندین سال است که تیم فوتبال زنجان در مسابقات لیگ دسته اول کشور شرکت می کند اما به خاطر فقدان حامی مالی هر سال با یک نام حاضر شده است که این وضعیت برای شهروندان زنجانی هم حساس شده که امیدواریم با حمایت مسئولین این مشکل برطرف گردد. 

وی افزود: برای دستیابی به اهداف مورد نظر و جایگاه بالاتر در فوتبال کشور تمام خانواده فوتبال در حد توان تلاش می کنند اما تا زمانی که از لحاظ اعتبارات تامین نشویم در همین سطح باقی خواهیم ماند. 

در ادامه رئیس سابق هیئت فوتبال استان زنجان اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی اولین انتخابات هیئت فوتبال استان با حضور شخص رئیس فدراسیون برگزار می‌شود که این نشان از توجه ویژه مسئولین فدراسیون به فوتبال شهرستانی دارد.  

سید حسین موسوی خاطرنشان ساخت: در گذشته فوتبال زنجان در جایگاه 28 رده بندی فدراسیون فوتبال قرار داشت که با تلاش‌هایی که انجام شد ، توانستیم در اواسط جدول قرار بگیریم و جایگاه فوتبال زنجان در کل کشور احیاء شد.  

وی گفت: با همکاری و تعاملی که با هیئت‌های شهرستان‌ها و اداره کل استان داشتیم ، توانستیم اقتدار هیئت فوتبال را احیاء کنیم و از دخالت افراد غیر ورزشی که باعث تخریب ورزش می‌شود ، جلوگیری کنیم. 

موسوی با بیان اینکه مشکلات مالی فدراسیون فوتبال باعث شده بود تا اعتباری به هیئت تخصیص نیابد ، اظهار کرد: علاوه بر مشکلات مالی فدراسیون از سوی اداره کل تربیت بدنی استان هم اعتبار آنچنانی غیر از 20 میلیون تومان دریافت نکردیم.  

وی با اشاره به اینکه عدم حمایت مسئولین استان دلیل اصلی ناموفق بودن هیئت در گذشته است ، خاطرنشان کرد: متاسفانه تا کنون با هزینه کردن شخصی 270 میلیون تومان توانسته ایم تیم فوتبال و هیئت را اداره کنیم در غیر این صورت با مشکلات بسیاری مواجه می شدیم. 

در ادامه مراسم فریدون اصفهانیان رئیس جدید هیأت فوتبال استان زنجان گفت: علت حضورم در انتخابات هیئت فوتبال تکیه بر سابقه ورزشی و برنامه هایم برای رسیدن به موفقیت بود.

وی با بیان اینکه از استان‌های بزرگی پیشنهاد همکاری با هیئت فوتبال داشتم ، افزود: به خاطر علاقه ای که به فوتبال استان زنجان دارم ، مصمم بودم در استان زنجان مشغول به فعالیت شده و تمام تجربیاتم را در اختیار فوتبال استان قرار دهم. 

اصفهانیان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به موفقیت و حضور در رده‌های بالا با همکاری تمام هیئت های شهرستانی و تعامل بیشتر با اداره کل تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال به کار مشغول خواهیم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد