باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

بازی شانزدهم (مصاحبه‌ها)

رضا احدی (سرمربی شهرداری زنجان) 

رضا احدی، سرمربی تیم فوتبال شهرداری زنجان پس از تساوی خانگی مقابل نساجی مازندران ابراز کرد: متأسفانه هنوز در زدن ضربات نهایی ضعف داریم و تا این نقیصه را برطرف نکنیم، نباید از تیم انتظار نتیجه‌گیری داشته باشیم. 

با وجود اینکه در بازی امروز مقابل نساجی مازندران با تغییر سیستم سعی در انجام بازی تهاجمی داشتیم، اما علیرغم خلق موقعیت‌های فراوان، بازهم در کسب هر 3 امتیاز مسابقه ناتوان عمل کردیم. 

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم شهرداری زنجان، افزود: متأسفانه با گذشت 16 هفته، هنوز در زدن ضربات نهایی در داخل محوطه جریمه حریف ضعف داریم، اگر چه بارها با انجام تمرینات تاکتیکی اقدام به مرور این ضعف کرده‌ایم، اما متأسفانه زمانی که توپ به محوطه جریمه حریف ارسال می‌شود، بازیکنان نسبت به وظایف خود آشنا نیستند.

بضاعت تیم شهرداری زنجان در همین حد است و من نمی‌توانم در زمان اندکی که در اختیار دارم از یک بازیکن کاملا معمولی، یک فوق ستاره بسازم، با این وجود امیدوارم که در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور باقی بمانیم.


مرتضی صادقی (سرمربی نساجی مازندران)

مرتضی صادقی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان این تیم در بازی مقابل شهرداری زنجان که به نتیجه تساوی بدون گل در ورزشگاه کارگران زنجان انجامید، گفت: با توجه به شناختی که از حریف خود داشتیم، برای کسب هر 3 امتیاز به زنجان آمده بودیم.

بازی سختی را مقابل شهرداری زنجان برگزار کردیم، اگرچه استحقاق پیروزی را داشتیم، اما کسب نتیجه‌ی تساوی نیز در شرایط نامساعد جوی ورزشگاه کارگران زنجان هم چندان بد نبود. 

وی در خصوص قرار گرفتن تیم نساجی مازندران در رتبه‌ی سیزدهم جدول ابراز داشت: با توجه به بازی‌های عقب‌افتاده‌ای که در پیش داریم، امیدواریم بتوانیم با کسب امتیازات لازم در بازی‌های آینده به رده‌های بالای جدول نیز راه یابیم. 

صادقی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان حریف قدرتمندی برای نساجی مازندران در بازی امروز بود، تصریح کرد: این تیم در مقایسه با دیدار دور رفت که با نتیجه 3 بر یک از ما شکست خورده بود، از انسجام تیمی بهتری نسبت به دیدار گذشته‌اش برخوردار بود و ما برای مقابله با این تیم اصلا به شرایط جدول توجه نداشتیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد میرزازاده یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.Fifa4Persian.blogfa.com

سلام دوست من.
اگه یه سری به وبلاگ من بزنی میبینی که چی کار انجام میدم.
برای ساخت تیم شهرداری زنجان در بازی فیفا به کمکت نیاز دارم
لطفا با ID Yahoo من تماس بگیر.
ممنون

فرزندان ملل تحت ستم فارس جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ

هشدار به مسافران نوروزی


یک گروه ناشناس با ارسال امیل به برخی از هموطنان در سراسرایران اعلام داشته است که در ایام نوروز استانهای اصفهان، یزد وکرمان رامورد حمله ی میکروبی قرار خواهد داد. در این امیل که ازهم وطنان تورک، تورکمن، لر، عرب، بلوچ، مازندارنی، گیلک، کرد و... خواسته شده است که در ایام نوروز از سفر به استانهای مذکور جداً خوداری نمایند. این گروه مدعی شده است که در صدد آلوده کردن آبهای آشامیدنی وغذای مصرفی در رستورانها، سوپر مارکتی ها وغیره می باشد همچنین این گروه اعلام کرده است، بمب گذاری درمسیر های آثار تاریخی وتفریحی استانهای مذکور را هم مدّ نظر دارد، همچنین تزریق میکروب طاعون در سیتم آب شهری و پخش میکروب سیاه زخم و سارین را در دستور کار خود دارد.
از این رو به هم وطنان غیر فارس هشدار می هیم از سفر و توقف در استانهای اصفهان، یزد و کرمان جداَ خوداری نمایند.
لطفاَ منتشر کنید.
فرزندان ملل تحت ستم فارس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد