باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

اظهارات سرمربی های تیم های کاوه و گل گهر بعد از بازی

در مقابل تیم گل گهر سیرجان حتی مستحق مساوی هم نبودیم، بلکه باید بازی را می‌باختیم؛ زیرا سردرگم بازی کردیم و این یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های این فصل کاوه بود.

محسن گروسی، سرمربی کاوه گفت:  در مقابل تیم گل گهر سیرجان حتی مستحق مساوی هم نبودیم، بلکه باید بازی را می‌باختیم؛ زیرا سردرگم بازی کردیم و این یکی از ضعیف‌ترین بازیی های این فصل کاوه بود. درنیمه اول خوب بازی کردیم و توانستیم گل خورده را جبران کنیم، اما در نیمه دوم خیلی بد ظاهر شدیم و شانس با ما یار بود که نباختیم و من متعجبم تیمی که از پتانسیل بالایی برای بازی برخوردار است، چرا در حد و اندازه خود ظاهر نمی شود.

بازی ضعیف کاوه به دلیل فشار تیم میهمان بود و گل‌گهر سیرجان تیمی نبود که بتواند در ورزشگاه انقلاب برای ما دردسر ساز باشد. اما بازیکنان ما آنقدر بد بازی کردند و نمایش ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند که این تیم توانست نبض بازی را در دست بگیرد و حتی در پاره ‌ای از مواقع نیز بر روی دروازه ما خطرناک ظاهر شود.

به نظر من بازیکنان تیم با هم همدل و دوست نیستند و برای جبران امتیازات از دست رفته باید بر روی برخی از بازیکنان تجدید نظر کنیم. چرا که تیم در بازی های آینده نیاز مبرم به کسب امتیاز دارد و مردم زنجان نیز همین را از ما می‌خواهند.


قاسم شهبا، سرمربی تیم گل گهر سیرجان رسید اظهار داشت:  گل هایی که تیم ما در نیمه دوم به ثمر رساند گل‌های سالمی بود که توسط داور مسابقه مردود اعلام شد. در نیمه اول خیلی بد بازی کردیم و تیم کاوه زنجان با توجه به میزبانی این مسابقه فشار زیادی را به روی دروازه ما وارد کرد و همین امر باعث شد تا بتواند در همان نیمه نخست به گل تساوی دست یابد.

در نیمه ی دوم شاهد بازی بهتر و روان‌تری از سوی بازیکنان دو تیم بخصوص تیم گل گهر بودیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی نیز باشیم اما داور مسابقه با مردود اعلام کردن دو گل ما باعث تضعیف روحیه تیم شد.

در نیمه دوم از بازیکنان راضی بودم چرا که توانستیم چند موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. هرچند نتیجه به تساوی انجامید اما می ‌توانستیم با کمی دقت در ضربات آخر نتیجه را به سود خود خاتمه دهیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سید محمد موسوی چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:19 ب.ظ http://gezvin.blogsky.com

سلام هم شهری
برحسب اتفاق وبلاگتون را دیدم جالب بود بلکه میتوان گفت در نوع خود بی نظیر ٬ حیفم آمد بدون عرض سلام وخسته نباشید رفته باشم
سلام خسته نباشید

چوخ گوزلدی ویلاگیزا اویونلارین عکسینن ده قویسایز چوخ گوزل اولار

اگر یاردیم ایستسیز بیر قولوغوزدایق بیزده باش ورین یوزل آدملاری زی گوزلورک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد