باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

بالاخره کاوه برد

بالاخره کاوه ی زنجان پس از شش هفته ناکامی در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور در حالی با نتیجه 2 بر یک از سد تیم شاهین اهواز گذشت که سرمربی نداشت.

این مسابقه برای هر دو تیم حساسیت بالایی داشت چون تیم کاوه زنجان در قعر جدول به سر می‌بُرد و اوضاع نیمکت مربیگری این تیم نیز وخیم بود، در این دیدار فقط در اندیشه کسب 3 امتیاز بود و در آن سوی میدان نیز، تیم شاهین اهواز که با 10 امتیاز، پشت سر تیم‌های شهرداری بندرعباس و داماش ایرانیان در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته بود، تنها در صورت پیروزی بر تیم میزبان می‌توانست به ماندن در بالای جدول فکر کند.

در نیمه اول این مسابقه، شاگردان غلامحسین حسنوی با حمایت تماشاگران حاضر در ورزشگاه، بازی را خوب آغاز کردند و توانستند در همان دقایق نخستین بازی، موقعیت‌های گلزنی متعددی را به روی دروازه حریف خلق کنند، اما تیم میهمان موفق شد از اشتباه فاحش دروازه‌بان میزبان نهایت استفاده را برده و گل اول خود را در دقیقه 30 بازی، با ضربه قاسم سلمانی وارد دروازه کاوه زنجان بکند. تیم میزبان با دریافت این گل، حملات خود را با برنامه‌تر دنبال کرد و توانست گل تساوی خود را به واسطه خطا بر روی اصغر رحیمی و ضربه‌ی کاشته‌ی مجید حیدری در دقیقه 37، وارد دروازه شاهین اهواز کند. کاوه بعد از این گل، یک موقعیّت مسلم گلزنی را نیز در دقیقه 43 از دست داد تا دو تیم با نتیجه یک بر یک مساوی به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم، تیم میزبان خیلی زود نبض بازی را در دست گرفت و در پی یکی از حملات دامنه‌دار خود به روی دروازه شاهین اهواز، موفق شد با ارسال توپ از جناح چپ حریف، توسط "رسول بروش" و ضربه سر مهارنشدنی اصغر رحیمی، به گل دوم خود در دقیقه ۴۸ بازی دست یابد. در ادامه مسابقه، با وجود اینکه تیم میهمان نتیجه بازی را به حریف واگذار کرده بود اما هرگز نتوانست موقعیت‌های گلزنی آنچنانی را روی دروازه کاوه‌ی زنجان ایجاد کند، حتی در یکی از حملات تیم میزبان نیز نزدیک بود، امین جعفری به اشتباه در دقیقه 65، یک گل به خودی به ثمر برساند که با واکنش دیدنی دروازه‌بان شاهین اهواز، این امر محقّق نشد. در ادامه‌ی کار بود که شاگردان "سعید حفظی‌فر" در دقایق پایانی بازی،‌ کمی به دورازه کاوه فشار آوردند و باعث اخراج مجید حیدری از تیم میزبان شدند. ده نفره شدن تیم کاوه زنجان نیز تأثیری در تغییر روند این مسابقه نداشت و بازی با همان نتیجه 2 بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید.

نتایج بازی های گروه الف:

هفتم یک شنبه 1386/9/22 بسیج فارس 2 2 استیل آذین
هفتم یک شنبه 1386/9/22 داماش ایرانیان 2 1 شهرداری بندرعبّاس
هفتم یک شنبه 1386/9/22 گل گهر سیرجان 0 0 تراکتورسازی تبریز
هفتم یک شنبه 1386/9/22 کاوه ی زنجان 2 1 شاهین اهواز
هفتم سه شنبه 1386/9/27 نیروی زمینی  ؟  ؟ سرخپوشان
هفتم سه شنبه 1386/9/27 پیام مشهد  ؟  ؟ شموشک نوشهر

گل ها:

بازی ۱: محمد ایران پوریان (۱۲)، احمدی (۳۸) برای بسیج و محمّد پروین (۲۶ و ۴۵) برای استیل‌آذین

بازی ۲: نوروزی (۱۰ و ۲۹) برای داماش و جبارپور (۷۵) برای شهرداری

بازی ۴: حیدری (۳۷)، رحیمی (۴۸) برای کاوه و سلمانی (۳۰) برای شاهین

جدول رده بندی گروه الف

نتایج بازی های گروه ب:

هفتم یک شنبه 1386/9/25 هما تهران 0 1 مس رفسنجان
هفتم یک شنبه 1386/9/25 تربیت یزد 2 1 پارس جنوبی
هفتم یک شنبه 1386/9/25 سپاهان نوین 1 0 آلومینیوم سازی
هفتم سه شنبه 1386/9/27 کوثر تهران  ؟  ؟ ماشین سازی تبریز
هفتم سه شنبه 1386/9/27 نسّاجی مازندران  ؟  ؟ اتکا تهران
هفتم جمعه 1386/9/30 شهرداری تبریز  ؟  ؟ فولاد خوزستان

گل ها:

بازی ۱: محمدی (۲)

بازی ۲: بیرانوند (۲۹ و ۸۷) برای تربیت و جنامی (۲۴) برای پارس جنوبی

بازی ۳: عبداللهی (۱۴)

جدول رده بندی گروه ب

محسن گروسی چه شد؟

خبر زیر مربوط به تاریخ ۱۷/۹/۱۳۸۶ است ولی من ترجیح دادم که به صورت غیر آشگار این خبر را در پست قبلی بیان کنم که حمید جان متوجه این موضوع شدند و من هم بنا به درخواست ایشان این خبر را به اطلاعتان می رسانم که مسئولان باشگاه کاوه زنجان، محسن گروسی را به خاطر کسب نتایج ضعیف از کار برکنار کرده‌اند.

محسن گروسی در سال های گذشته در تیم استقلال بازی می کرد و در ۶ داربی بین تیم های استقلال و پرسپولیس حضور داشته.

همین طور در تیم ملی ایران نیز بازی می کرده است و دو گل در جام ملت های آسیای سال ۱۹۹۶ امارات هم برای تیم ایران به ثمر رسانده.

***

فردا کاوه در حالی در ورزشگاه انقلاب زنجان میزبان شاهین اهواز است که بهمن عمولر، سیدبهرام موسوی و غلامحسین حسنوی روی نیمکت خواهند نشست.

کاوه در هفته ی هشتم و نهم به ترتیب به مصاف تیم های تراکتورسازی تبریز و شموشک نوشهر خواهد رفت.

سخنان غلام حسین حسنوی بعد از بازی با استیل آذین

غلام حسین حسنوی، مربّی تیم فوتبال کاوه ی زنجان: با این که موفق شدیم تیم استیل آذین تهران را در ورزشگاه دستگردی متوقف کنیم، امّا از اینکه همکاران زنجانی، تیم را در این بازی تنها گذاشتند، گله‌مندم.
در این بازی، بازیکنان کاوه بازی فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشتند تا جایی که هیچ گاه احساس نکردم برای هدایت این تیم، تنها مانده‌ام.
حسنوی از عدم حضور دو مربّی زنجانی بر روی نیمکت این تیم در بازی با استیل آذین ابراز نارضایتی کرد و گفت: از دو مربّی با تجربه و کارآمد زنجانی انتظار داشتم مرا در هدایت این بازی حسّاس همراهی کنند، امّا این عزیزان به خاطر پاره‌ای از مسائل حاشیه‌ای و کم اهمیت، این کار را انجام ندادند و مجبور شدم در این بازی فقط با کمک مجید علیان (مربی دروازبان‌ها) کاوه را در مقابل استیل آذین ارنج کنم.
وی از نحوه بازی بازیکنان کاوه ابراز رضایت کرد و افزود: همه بازیکنان در این بازی عملکرد خوبی داشتند. به خصوص مقداد قباخلو که گل حیاتی را برای تیم به ثمر رساند. هم چنین محسن فرقانی نیز علی رغم سرماخوردگی‌ای که داشت، به خوبی توانست علی آذری، هافبک تیم مقابل را مهار کند.
مربّی کاوه ی زنجان، حملات تیم استیل آذین را در نیمه دوم بی‌هدف خواند و تصریح کرد: با آن که این تیم از مهره‌های کارآمد و نامداری برخوردار است، اما عملاً نتوانست در برابر تیم کاوه کاری از پیش ببرد و فقط در تلاش بود تا از بازیکنان کاوه به هر نحوی که شده است، خطا گرفته و به واسطه ی آن به گل دست یابد که این امر نیز با درایت و هوشیاری بازیکنان کاوه به نتیجه نرسید.
وی ابراز داشت: برای این دیدار، مجید حیدری را مأمور مهار "کوئیکه" کردیم و این بازیکن با عملکرد خوب خود، باعث تعویض کوئیکه شد.
وی در خصوص آماده سازی تیم کاوه برای بازی با شاهین اهواز که روز 25 آذرماه سال جاری در ورزشگاه انقلاب برگزار خواهد شد، یادآورشد: ابتدا سعی داریم یک بازی دوستانه با یکی از تیم‌های نیروی زمینی و یا امید پاس (قهرمان تهران) انجام دهیم تا به شرایط آرمانی نزدیک‌تر شویم، آنگاه روز 21 آذرماه به زنجان خواهیم آمد تا به فاصله ی 4 روز مانده به بازی با شاهین اهواز، با شرایط آب و هوایی منطقه سازگاری پیدا کنیم.
وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم بهمن عمولر و سیّدبهرام موسوی، تیم کاوه را در دیدار روز یکشنبه همراهی کنند تا به اوّلین پیروزی این فصل دست یابیم.