باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

سرمربی قبلی و جدید کاوه

سید سعید موسوی: محسن گروسی، سرمربی سابق تیم فوتبال کاوه‌ی زنجان، به طور رسمی به سمت سرمربیگری تیم پرسپولیس زنجان برگزیده شد.
به دلیل آنکه از محسن گروسی به واسطه‌ی حضور چند ساله‌اش در تیم های زنجانی، شناخت کافی پیدا کرده بودیم، وی را به عنوان سرمربی پرسپولیس زنجان به کادر فنی اضافه کردیم.
موسوی تصریح کرد: این مربی باتجربه، زحمات زیادی را برای فوتبال زنجان متحمل شده است و درست نبود که تلاش های وی بی نتیجه باقی بماند؛ بنابراین ترجیح دادیم بعد از کناره گیری وی از تیم کاوه‌ی زنجان، او را جذب پرسپولیس کنیم تا با این اقدام، علاوه بر استفاده از تجربیات این مربی ارزنده در فوتبال استان، کادر فنی تیم را نیز تقویت نماییم.
وی در خصوص شایعاتی مبنی بر عدم همکاری هیأت فوتبال استان از میزبانی تیم کاوه‌ی زنجان، اظهار داشت: تا زمانی که بنده در رأس فوتبال استان زنجان هستم، به هیچ مقامی و یا کسی اجازه‌ی دخالت و یا سنگ اندازی در راه پیشرفت تیم کاوه‌ی زنجان را نخواهم داد؛ چرا که این تیم متعلق به مردم ورزشدوست استان است و ما سعی داریم از کسانی که به هر نحوی در فوتبال زنجان سرمایه گذاری می کنند، حمایت کنیم.
گفتنی است، پرسپولیس زنجان بعد از روی کار آمدن محسن گروسی، به یک پیروزی ارزشمند در برابر صنایع پارچین قزوین دست یافت و در دومین مسابقه، با کسب نتیجه مساوی در مقابل صنعت گاز سرخس متوقف شد.

منبع: ایسنا زنجان

تا زمانی که علی نیکبخت درصدی از پولی را که از باشگاه ماشین سازی گرفته بود به این باشگاه برنگرداند نمی تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت کاوه‌ی زنجان بنشیند.
علی نیکبخت در تعطیلات نیم فصل از ماشین سازی جدا شد و به تیم کاوه‌ی زنجان پیوست، اما در سه هفته‌ی سپری شده از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور نتوانست به عنوان سرمربی روی نیمکت تیمش بنشیند و از روی سکوها شاهد تلاش شاگردانش بود.
به هرصورت صدور رضایتنامه علی نیکبخت از سوی ماشین سازی مستلزم پرداخت 20 درصد از مبلغی که به این مربی پرداخت شده بود، است.

منبع: لیگ ۱

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرحسین سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ http://jalebangiznak.blogsky.com

سلام
خوبی؟
ببین تیمی که پارسال داشت صعود می کرد الان تو چه وضعیتیه
خدا کنه سقوط نکنیم

محمد جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ http://tansaz.blogsky.com

باسلام و خسته نباشید خدمت شما و همکارانتان سایت خوب و پرمحتوایی دارید از این بابت به شما تبریک میگوییم ما مایل به تبادل لینک با شما هستیم اگر شماهم راغب به این امر هستید مارا با نام فروش سی دی های بدنسازی و کشتی کج لینک فرمایید و در بخش نظرات سایت www.tansaz.blogsky.com نظر خود را مبذول دارید تااین امر صورت گیرد با تشکر و ارزوی موفقیت روزافزون برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد