باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

کاوه یک امتیاز خانگی شیرین کسب کرد

از ساعت ۱۴:۳۰ امروز - شنبه ۱۷/۱/۱۳۸۷ - دو تیم فوتبال کاوه‌ی زنجان و استیل آذین تهران در ورزشگاه انقلاب زنجان به مصاف هم رفتند که حاصل این بازی سخت و نفس‌گیر تساوی بدون گل و کسب یک امتیاز برای هر تیم بود.

کاوه‌ی زنجان ۰-۰ استیل آذین تهران

ورزشگاه: انقلاب زنجان

تماشاگر: ۴۵۰۰ نفر

چارچوب: هفته‌ی هفدهم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور - جام آزادگان

در این بازی که در هوای نسبتاً خوب آغاز شد در ابتدا تیم کاوه موقیعیت‌هایی را به دست آورد که با هوشیاری عباس محمدی٬ دروازه‌بان استیل آذین دروازه‌ی حریف بسته ماند. سپس تیم میهمان بازی را به دست گرفت و با یک ضربه‌ی آزاد تیر دروازه‌ی کاوه را به لرزه در‌آورد تا صدای تیر دروازه بازیکنان کاوه را مجبور به تدارک حملاتی روی دروازه‌ی حریف کند. ولی با وجود حملات کاوه روی دروازه‌ی استیل آذین نیمه‌ی اول با نتیجه‌ی ۰-۰ به پایان رسید.

در آغاز نیمه‌ی دوم دو بار دیگر تیر دروازه‌ی کاوه به لرزه در‌آمد و البته چندین بار شهاب خورشیدی٬ دروازه‌بان شایسته‌ی کاوه٬ با مهار فوق‌العاده‌ی توپ تماشاگران را به حیرت در‌آورد.

در دقایق پایانی نیمه‌ی دوم بازیکن کاوه با دریافت کارت قرمز از سوی رحیم رحیمی مقدم٬ داور مسابقه٬ از زمین بازی بیرون رفت و کاوه دقایق پایانی را ۱۰ نفره دنبال کرد. ولی در نهایت بازی با همان نتیجه‌ی ۰-۰ به پایان رسید تا شاگردان علی پروین در هر دو بازی رفت و برگشت از تیم کاوه‌ی زنجان فقط یک امتیاز (در مجموع ۲ امتیاز) بگیرند؛ بازی رفت نیز ۱-۱ مساوی شده بود.

در ضمن در این بازی هم مثل بازی‌های گذشته٬ علی نیکبخت بازی را از روی سکو تماشا می‌کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ب.ظ http://leon.blogsky.com

من هم استادیوم بودم.کاوه تا زمانی که قباخلو تو زمین بود عالی کار کرد ولی با تعویض او انصاریان تا نیمه زمین براحتی پا به توپ جلو می آمد.درسته که اونا به تیر زدن ولی حملات کاوه هم کم نبود.
امیدوارم ملوان من هم نوار ناکامی ها رو پاره کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد