باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

سخنان سرمربی دو تیم بعد از بازی

علی نیکبخت، سرمربی تیم فوتبال کاوه زنجان گفت: داور مسابقه عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و همین امر باعث شد تا رقابت سالم دو تیم در پایان به خشونت و جنجال کشیده شود. مسابقه تیمهای کاوه زنجان و تراکتورسازی تبریزبه تحاظ شرایط این دو تیم در جدولیک بازی خاص وویژه بودبه همین خاطر اتفاقاتی که در دور رفت مسابقه این دوتیم روی دادبرحساسیت بیش ازحد دردوربرگشت افزوده بود.

نیکبخت در اعتراض به گزینش داور این مسابقه اظهارداشت: ما ازکمیته داوران انتظار داشتیم که داور ویژه ای برای دیدار حساس این دو تیم در نظر بگیرد، اما این داور با دادن کارت های متعدد و سوت های مکرر، سرعت بازی بازکنان کاوه زنجان را گرفت و عملاً نشان داد که از لحاظ روانشناسی داوری در سطح پایینی است.

وی در خصوص اخراج خود از زمین مسابقه اذعان داشت: فقط از لحاظ فنی به داور اعتراض کردم، اما وی اعتراض فنی مرا به گونه ای دیگر تلقی کرد و همین امر موجب اخراج من از زمین مسابقه شد.

سرمربی کاوه زنجان رعایت اصول جوانمردانه در فوتبال را یک اصل دانست و گفت: بازیکنان تراکتورسازی تبریز با عدم رعایت بازی جوانمردانه باعث عصبی شدن بازیکنان ما و به خشونت کشیده شدن مسابقه شدند.

وی مسابقه آینده تیم کاوه زنجان را در برابر شموشک نوشهر یک دیدار ویژه و حیاتی خواند و خاطرنشان کرد: از آنجایی که شموشک از کاوه 3 امتیاز کمتر دارد، به همین خاطر در بازی مقابل ما فقط برای کسب پیروزی به میدان خواهد آمد که ما نیز علی رغم نداشتن چندین مهره کلیدی، برنامه خاصی برای این مسابقه داریم.

احد شیخ لاری، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گقت: برای کسب هر 3 امتیاز به زنجان آمده بودیم که متأسفانه ، تنها توانستیم با یک امتیاز به خانه بازگردیم. در بازی دو تیم کاوه زنجان و تراکتورسازی تبریز، شانس ما برای پیروزی بیشتر از حریف بود.

شیخ لاری در خصوص عملکرد تیم داوری گفت: از تیم داوری انتظارت بیشتری داشتیم؛ چرا که داور مسابقه می‌توانست به بازیکنان کاوه زنجان در طول بازی حداقل 9 کارت بدهد که این کار نکرد.

وی ضمن ابراز رضایت از بازی بازیکنان تیم‌اش، تصریح کرد: ما فقط تسلیم یک اشتباه ضربه ایستگاهی شدیم .

سرمربی تراکتورسازی تبریز در ادامه به روند بازی‌های این تیم در 3 دیدار باقیمانده اشاره کرد و گفت: امیدواریم در بازی بعدی که پیش رو داریم، بتوانیم با کمی دقت به هر 3 امتیاز بازی‌های باقیمانده دست یابیم.

وی عملکرد نیروی انتظامی را در ورزشگاه انقلاب زنجان، ضعیف توصیف کرد وگفت:اگر نیروی انتظامی در بازی فوق، با برنامه عمل می کرد،شاهد اینگونه حوادث در ورزشگاه نبودیم ،هرچند ذات فوتبال همین است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد