باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

تعویق دیدار شهرداری و نساجی

به دلیل سفر ریاست جمهوری به استان مازندران، کلیه‌ی مسابقات ورزشی این استان به تعویق افتاد. 

تیم شهرداری زنجان نیز که قرار بود فردا به مصاف نساجی مازندران برود، این بازی را رزو شنبه انجام خواهد داد. 

پیش از این دیدار داماش لرستان و شاهین اهواز هم به دلیل سفر ریاست جمهوری به لرستان لغو شده بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
hossein جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ب.ظ

بازی به فردا موکول شده

یاشار شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید. وبلاگ خوبی دارید. ان شالله از این هم بهتر خواهد شد.
من بچه تبریز و طرفدار تراختور هستم. برای تیم خوب شهرداری زنجان هم آرزوی موفقیت روز افزون را دارم.

یاشاسین آذربایجان
یاشاسین زنجان
یاشاسین تمام غیرتلی تورک خاقی

یاشار شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ

یاشاسن ایران ملتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد