باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باشگاه شهرداری زنجان

از ترک‌زبان‌های عزیز خواهش می‌کنم که نظرات خود را حتی‌المقدور به زبان ترکی ارسال نمایند

باز هم تغییر در کادر فنی و مدیریتی شهرداری زنجان

در پی کسب نتایج ضعیف تیم شهرداری زنجان در رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور بار دیگر این تیم دچار تغییراتی در کادر مدیریتی خود شد. 

استاندار زنجان، شورای اسلامی شهر زنجان را موظف دانست که از تیم شهرداری زنجان حمایت به عمل آورد. 

فریدون اصفهانیان، رئیس هیئت فوتبال استان زنجان و داور بازنشسته‌ی فوتبال، به عنوان رئیس هیئت مدیره‌ی باشگاه منصوب شد. 

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی حاجیلری چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ http://lige1.blogfa.com

سلام دوست عزیزم با تبادل لینک موافقی اگر موافقی توی پیوندهای وبلاگت اسم وب لاگ من رو بزار و بعد بیا به وب لاگ من توی نظرات وب لاگ من بگو که با تبادل لینک موافقت کردم و آدرس وب لاگت رو بده تا من هم تو رو توی پیوندهای وب لاگ قرار بدهم
من رو با این اسم قرار بده:پایگاه اطلاع رسانی لیگ دسته اول
http://www.lige1.blogfa.com

نیما پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت مدیر وبلاگ اینجانب از طرفداران پر و پا قرص تیم زنجانی لیگ یک هستم از شما می خواهم خواهشا حرف مرا به مسئولان این تیم برسانید به آنها بگویید اگر بلد نیستید تیم داری بکنید با حیثیت فوتبال زنجان بازی نکنید اگر 11 بازیکن زنجانی را از کوچه پس کوچه های شهر فوتبال خیز و فوتبال دوست زنجانی بیاورید انصافا از این بازیکنان غیر بومی بهتر بازی می کنند و اگر یک فوتبال دوست زنجانی که حتی اگر بازی هم نکرده باشد به عنوان مربی این تیم بگمارند بهتر از مربی فعلی کار می کندبابا ما بازیکن غیر بومی نمی خوایم مربی بی دانش نمی خوایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد